Hoe kunnen we u helpen ?
Heb je een specifieke vraag over je online bestelling? Vind uw antwoord in onze veelgestelde vragen.
🚚 Levering
Voor verzendingen naar België is onze verzendpartner Bpost.
Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur.
Wij leveren onze bestellingen met onze verzendpartner Bpost.
Uw bestelling wordt binnen 24 uur (werkuren) na ontvangst van de betaling voor uw bestelling verzonden.
Houd dan rekening met 1-2 werkdagen voor de bezorging van uw bestelling.
Zodra je pakket ons distributiecentrum heeft verlaten, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail.
Je krijgt ook een bevestiging van Bpost dat het pakket is opgehaald.
U ontvangt een tweede e-mail van Bpost waarin staat dat het pakket is opgehaald met een link om uw levering te volgen.
Leveringen vinden plaats van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur.
Bent u niet thuis op het moment van levering? Bpost bezorgt uw pakket volgens uw leveringsvoorkeuren: bij de buren, op een veilige plaats, in een afhaalpunt.
Als je je bezorgvoorkeuren niet hebt ingesteld, zal de postbode proberen je pakket bij je buren of een veilige plek af te leveren. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt je pakket afgeleverd bij een afhaalpunt.
Leveringen naar een adres in België zijn gratis voor alle bestellingen vanaf €30. Bij een lagere bestelling is de bezorgprijs € 5,90.
We leveren je bestelling via Bpost in alle landen van de Europese Unie binnen 3 tot 5 werkdagen.
Voor levering buiten België bedragen de verzendkosten:
- Volgens de prijs van de bestelling
- afhankelijk van de bestelling
⟲ PAKKET RETOURNEREN
Om via Bpost naar de online winkel te retourneren, volg je de instructies op het retourformulier dat we bij je pakket hebben gevoegd.
→ Retourformulier om online te zetten (in te vullen indien blanco)
→ Voorbeeld factuur
Je kunt je pakket vanuit België binnen 30 dagen retourneren. Vul eenvoudig het retourformulier in en volg de retourinstructies. Na ontvangst van het pakket in ons magazijn (en gebruikelijke cheques*), betalen wij u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw aankoop heeft gedaan.
Artikelen die op de site zijn gekocht tijdens promoties of verkopen kunnen ook worden geretourneerd en terugbetaald
Je kan je aankoop terugsturen via een postkantoor of een Bpost-pakketverdeler. Vind hier de dichtstbijzijnde pakketbezorger .
U kunt op het retourformulier aangeven of u uw geld terug wilt of een tegoedbon. Als je de bestelling gedeeltelijk met een tegoedbon hebt betaald, ontvang je bij een retour automatisch een tegoedbon van dezelfde waarde.
Ja, je kunt je aankoop natuurlijk ruilen (onder voorbehoud van beschikbare voorraden).
Via de online site: vul hier het ruilformulier in om een aanvraag te doen. Je kan je pakket dan terugsturen via Bpost.
Na ontvangst van je pakket sturen we je het nieuwe artikel toe.
Stuur het onbeschadigde, ongedragen artikel binnen 30 dagen na levering naar ons terug en we zullen je aankoopbedrag terugbetalen. Artikelen die zijn gekocht tijdens acties of uitverkoop kunnen ook worden geretourneerd.
Wij gaan over tot terugbetaling binnen 48 werkuren na ontvangst van uw pakket.
📦 Bestelling
Je hoeft niet. U kunt uw bestelling als bezoeker of met uw klantaccount eenvoudig online afronden. U kunt desgewenst ook eenvoudig een klantaccount aanmaken op het moment van uw aankoop. U kunt profiteren van al onze voordelen.
Stap 1: Zoek naar items
Klik in de navigatiebalk op de categorie van uw keuze: dames, heren, meisjes, jongens
U kunt ook de filters aan de linkerkant gebruiken om uw selectie te verfijnen op basis van verschillende elementen zoals: stijl, merk, maat, kleur en prijs.
Stap 2: Selecteer items
Door op een artikel te klikken, ziet u het artikelblad met de foto's van het product en de beschrijvingselementen van het artikel.
Om het artikel te kopen, kiest u een maat en klikt u vervolgens op "Toevoegen aan winkelmandje". Er wordt een bericht weergegeven dat de toevoeging bevestigt. Met dit bericht kunt u ook uw winkelmandje zien.
Als u uw cursor plaatst en op het mandje bovenaan het scherm klikt, ziet u ook de details van uw mandje.
Stap 3: Bekijk en valideer uw bestelling
Om uw winkelmandje te bekijken, plaatst u uw cursor op het winkelmandje bovenaan de pagina en selecteert u vervolgens "bekijk winkelmandje". Als u direct naar de validatie wilt gaan, selecteert u "validatie van de bestelling".
Voordat u betaalt, kunt u de inhoud van uw winkelmandje wijzigen om:
● Verwijder of voeg een item toe.
● Wijzig het aantal items.
● Voeg eventuele kortingscodes toe.
Stap 4: Rond uw bestelling af
● Als u al een Mano-account heeft, voert u uw e-mailadres en wachtwoord in. Als u nog geen Mano-account heeft, vul dan de nodige velden in om er een aan te maken.
● Indien u levering via Bpost wenst, maak dan uw keuze (thuisbezorging, Bpost relaispunt)
● Accepteer de algemene voorwaarden en de privacyverklaring.
● Selecteer de betaalmethode die bij u past.
● Om uw aankoop af te ronden, klikt u op de knop "Nu kopen".
● U wordt naar de betalingspagina geleid. Zodra de betaling is gedaan, wordt u doorgestuurd naar onze site en ziet u de orderbevestiging. U ontvangt deze bevestiging ook per e-mail.
Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via info@mano.be of via het formulier op de contactpagina.
Nog geen verzendbevestiging ontvangen? Wij kunnen uw bestelling annuleren, zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is het helaas te laat om je bestelling te wijzigen.
Retourneer je pakket zodra je het hebt ontvangen en plaats een nieuwe bestelling.
Aarzel niet om contact op te nemen met onze support via chat, contactformulier of per e-mail info@mano.be
🔒 Betaling & veiligheid
We bieden verschillende betaalmiddelen aan, allemaal veilig.
• Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro
U kunt ervoor kiezen om te betalen met uw Bancontact-kaart (een kaartlezer is vereist) of via de Bancontact-app.
• Betaling met creditcard: Visa of MasterCard
Als u deze betaalmethode gebruikt, moet u ook de kaartverificatiecode opgeven. Deze code verifieert dat uw kaart niet door onbevoegden wordt gebruikt. Als u ervoor kiest om met een creditcard te betalen, wordt het bedrag direct na uw betalingsbevestiging van uw kaart afgeschreven.
• Betaling via PayPal
Ongeacht de gekozen betaalwijze kan je pakket pas geleverd worden na ontvangst van betaling.
Of u nu een bedrijf of een particulier bent, een factuur wordt altijd afgedrukt en in uw pakket gestoken. Wenst u een factuur met btw-nummer, mail ons dan op info@mano.be.
Neem contact op
Heeft u meer vragen? Zend ons een bericht.